نوشته شده توسط : admin

استخر آماده برای ویلا یکی از راهکارهای مقرون به صرفه و مطمئن برای افرادی شده است که خواهان استقرار استخر شخصی جهت آب تنی در ویلای خود هستند . استخرهای پیش ساخته دارای نمونه های بسیاری می باشند که هر کدام از آن ها دارای مزیت ها و معایبی می باشند که می تواند مورد استفاده برخی افراد قرار بگیرد . استخر پیش ساخته با توجه به مزیت هایی که نسبت به رقبای سنتی خود دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و در سال های گذشته بسیاری از ویلا ها را مشاهده کرده ایم که از استخر های پیش ساخته در تنوع بالا استفاده می کنند ؛ به همین خاطر بر این عقیده شده ایم که در مورد این محصولات کاربردی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی لذت بخش و مطابق با نیازهای خود را انجام دهید .

اولین مزیتی که استخرهای پیش ساخته دارند ، تنوع بسیار بالا در ابعاد و اندازه می باشد . این امر بدین معنی می باشد که با هر تعداد نفراتی که در ویلای خود باشید می توانید از استخر شخصی استفاده کنید .  استخرهای پیش ساخته در کوچک ترین ابعاد یعنی از دو الی سه متری شروع می شوند و در ابعاد بزرگ تر به اندازه ده متر می رسند که دیگر فضای داخلی و حجم آبی که درون آن ها جای می گیرد آنقدر زیاد می شود که علاوه بر استفاده های تفریحی می توانید از این محصولات در استفاده های صنعتی نیز کمک بگیرید . در بدنه استخرهای پیش ساخته بزرگ برای سهولت در تخلیه آب دریچه هایی تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ باغچه را داراست و از همین طریق به راحتی می توانید آب استخر را در مسیر دلخواه خود جاری کرده و در جهت آبیاری درختان ویلا از آن استفاده کنید .

اما استخرهای پیش ساخته چگونه راه اندازی و حتی جمع آوری می شوند و برای این امر چه مدت زمانی نیاز است ؟ در پاسخ به این سوال باید ابتدا اشاره داشته باشیم که استخرهای پیش ساخته همانطور که از نامشان پیداست دارای ساختارهایی از پیش ساخته می باشند که برای راه اندازی فقط کافیست اجزای مختلف را به هم متصل نمایید . این اجزا عبارتند از ستون های فلزی که عمدتا از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند و همچنین دیواره های برزنتی و یا فایبرگلاسی که بر روی ستون ها نصب می شوند . مزیت بعدی استفاده از استخرهای پیش ساخته را می توان سهولت در راه اندازی و مدت زمان بسیار کوتاه این امر دانست . برای نصب بزرگ ترین استخر پیش ساخته شما تنها نیاز به یک تا دو ساعت زمان برای نصب دارید و این مدت زمان را اگر بخواهید با راه اندازی استخر بتنی مقایسه کنید واقعا کوتاه و ناچیز است . همچنین در هر زمان که بخواهید به راحتی می توانید استخر پیش ساخته ای که نصب کرده اید را جمع آوری کرده و درون بسته بندی قرار دهید . مدت زمان جمع آوری نیز بسیار کوتاه و به اندازه همان مدت زمان نصب می باشد . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::...... استخر آماده برای ویلا ......::::::





:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , استخر آماده اینتکس , استخر پیش ساخته اینتکس , خرید استخر پیش ساخته , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته , قیمت استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: